ZEBRA

Kazdy, kto Cie przeraza sklada sie w szescdziesieciu pieciu procentach z wody. A ci, ktorych kochasz ulepieni sa z gwiezdnego pylu, i wiem, ze czasem po prostu nie mozesz odetchnac, i nocne niebo wcale nie jest domem. Ale nic nie trwa w nieskonczonosc. (raroika)

Mam slabosc do dziwnych... smiesznych... absurdalnych spodnic. Ciagle malo mi kolorow na ulicach, nawet tych wloskich. Zupelnie jakby kolorowe ubrania razily w oczy albo palily skore. Po slodkiej blekitnej spodnicy w lody przyszedl czas na cos bardziej zwierzecego, nie, zadne lamparty - tym razem postawilam na... zebre. Jak juz zdarzyliscie zauwazyc w poprzednich postach i na instagramie, jestem blondynka, znowu. Tym razem chyba na dluzej. Szczerze mowiac marzy mi sie platynowy blond... ale na to musze cierpliwie poczekac. 

IG: raroika



| top - persunmall | spodnica - newdress | buty - merg | skarpetki - polski bazarek |





Comments

  1. Love your look!
    xx
    Julie
    http://www.theladyfairer.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetnie to wszystko razem wygląda ;)

    ReplyDelete
  3. pamiętam tę spódniczkę, jak kiedyś ją chciałam mieć :P

    ______________________
    fashion, makeup i?
    blog.justynapolska.com

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz zjawiskowo! przepięknie
    poklikałam, mogłabyś kliknąc u mnie w ten link: goo.gl/XKJRrE
    i w tym poście? http://www.fashionelja.pl/2015/08/pastel-jumpsuit.html
    zapraszam też na najnowszy post :)

    http://fashionelja.pl

    ReplyDelete
  5. świetna spódniczka i stylizacja :)

    http://photo-andyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajne połączenie! Takie energetyczne i pozytywne. Lubię zebrę, właśnie upiekłam ciasto "zebra" xd

    www.meainsolita.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Perfect outfit, I love your skirt and heels! :)

    www.anetesdomas.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Fajna ta zebra ;) Bardzo pozytywne kolory połączyłaś :)

    ReplyDelete
  9. You look amazing
    Beautiful outfit

    Love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Me encanta la falda de cebras, es preciosa y te queda genial *-*

    http://diariopelorricen.blogspot.com.es/

    ReplyDelete

Post a Comment