ENGAGMENT

Jak juz wiesz, dlugo zastanawialam sie nad tym, czy Ci o tym powiedziec czy raczej zachowac dla siebie ta cudowna nowine.  Balam sie przede wszystkim tysiaca pytan, bo nie bylam jeszcze pewna  czy chce o tym rozmawiac publicznie. Piekne rzeczy wole zachowac dla siebie, cieszyc sie nimi w samotnosci. W koncu jednak postanowialam sie tym z Toba podzielic. Pelnisz przeciez wazna role w moim zyciu.
Come già sai, ci ho pensato a lungo se dirtelo oppure se tenere solo per me questa fantastica notizia. Soprattutto avevo paura di mille domande, perché non ero ancora sicura di voler condividerlo con tutti. Alla fine ho deciso di dirtelo. Hai un ruolo importante nella mia vita. 

Wlasnie dlatego stworzylam nowy dzial bloga: WEDDING, ktory bedzie poswiecony tym magicznym momentom, przygotowaniom, trudnosciom, poradom dla innych przyszlych panien mlodych. 
Proprio per questo motivo ho creato una nuova sezione del mio blog: WEDDING dove descriverò questi momenti fantastici, le preparazioni, difficoltà, consigli per altre future spose. 





To jak? Zaczynamy? Moja kawa juz cudownie kusi zapachem, wiec opowiem Ci o... ZARECZYNACH! Bo przeciez od tego sie zaczelo.
Quindi? Iniziamo? Sento già il profumo del mio caffè, allora ti racconto.... della PROPOSTA DI MATRIMONIO! Anche perchè tutto è iniziato proprio cosi:


Planowalismy kolejna podroz. To mial byc normalny tygodniowy wyjazd, zeby odciac sie od codziennosci. Tym razem jednak Andrea wpadl na pomysl, ze zrobi mi niespodzianke. Sam zaplanuje cala podroz, a ja wsiade tylko grzecznie w samolot, nie znajac nawet destynacji.
Stavamo programmando un altro viaggio. Doveva essere un solito viaggio di una settimana per staccare un po la spina. Questa volta Andrea ha deciso di farmi la sorpresa: Organizza tutto il viaggio da solo, io invece da brava saldo sull'aereo non conoscendo neanche la destinazione.


I tak wlasnie zrobilismy. Jedynym moim problemem bylo: co wlozyc do walizki? Czy to nie jest piekne?
Ed è proprio quello che abbiamo fatto. Il mio unico problema era: cosa metto in valigia? Non è bellissimo?


Maj 2019
Maggio 2019

Nadszedl w koncu dzien wyjazdu! Lot do Dubaju a stamtad do... no wlasnie... dokad? Do raju! Tak, to wlasnie podroz na Malediwy byla nasza podroza zareczynowa! Totalnie sie tego nie spodziewalam! Zakochalam sie w tym miejscu juz od pierwszego wejrzenia. A moment zareczyn sprawil, ze ten wyjazd bedzie niezapomniany!
Finalmente è arrivato il giorno della partenza! Il volo per Dubai e poi... esatto... dove? In paradiso! Esatto, il viaggio alle Maldive è stato il nostro viaggio di fidanzamento! Non me l'ho aspettavo per nulla! Mi sono innamorata in questo posto fin da subito. E il momento della proposta di matrimonio ha reso questo viaggio indimenticabile!





Ale przejdzmy do szczegolow!
Ma andiamo ai dettagli!

9 maj 2019
9 maggio 2019

Przecudowny dzien na wyspie Badu Mora. Tak to wlasnie tego dnia prawie stalam sie obiadem dla rekina zarlacza rafowego. Uszlam z zyciem, uff. Wieczorem kolacja przy swiecach na plazy, 2 metry od morza. Klimatycznie odwietlone palmy i my. Uwierzysz, ze nawet w tym momencie o niczym nie podejrzewalam? Pozniej spacer brzegiem morza, slalom pomiedzy krabami (byly ich tysiace, biegaly jak szalone i wskakiwaly na stopy!) szum morza, ksiezyc jasniejszy niz zwykle i... pierscionek.
Una splendida giornata sull'isola di Badu Mora. Si, è lì che per un pelo non sono diventata il pranzo di un squalo pinna nera. Sono sopravvissuta, uff. E la sera: la cena a lume di candela sulla spiaggi, due metri dal mare. Le palme illuminate e... noi. Mi crederai che anche in quel momento non sospettassi nulla? Poi la passeggiata lungo il mare, slalom tra i granchietti (ce n'erano migliaia, correvano come matti e saltavano sui piedi!), il rumore del mare, la luna più chiara del solito e... l'anello. 


Czy moglam wymarzyc sobie piekniejsza scenerie?
Avrei potuto sognare i scenari più belli? 



Jak wygladaly twoje zareczyny? Lub jak je sobie wyobrazasz? Cos romantycznego? Kolacja przy swiecach? Czy moze wrecz przeciwnie? Zadnych oficjalnych zareczyn?
Com'era la tua proposta di matrimonio? Oppure come te la immagini? Qualcosa di romantico? Una cena a lume di candela? O forse al contrario? Nessuna proposta ufficiale?





Comments

  1. Ahhh, nawet nie jestem w stanie sobie wyobrazić magii wydarzenia! :)
    Gratuluję zaręczyn i życzę dużo szczęścia.
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  2. Wspaniale! Gratuluję Wam z całego serca :)

    ReplyDelete
  3. Practice them oon heavy bags, partneer focus mitts, and
    aim to expand their use. To make matters a whole lot worse, a sleep disorder affects your insulin sensitivity,
    so theoretically speaking, sleep disorders, if allowed to go
    unchecked, can eventually bring about type two diabetes.

    Sadly, few peoplle know this process of kickboxing and that's
    why insatruction inside is indeed limited.

    ReplyDelete
  4. Before internet shopping, make sure your computer is protected with the
    updated antivirus and anti-spyware software. If you apply the card for assorted months, you can keep an eye on the amount
    of money you set for the card, the amount you spend, and where it goes.
    If you are looking to get cash, you must seek out the cardboard using the
    lowest interest rate.

    ReplyDelete
  5. Therefore, people set aside more day online.

    ReplyDelete
  6. I'm really enjoying the theme/design of your site.

    Do you ever run into any browser compatibility issues?
    A number of my blog visitors have complained about my site not operating correctly in Explorer but looks great in Chrome.
    Do you have any ideas to help fix this issue?

    ReplyDelete
  7. My partner and I stumbled over here by a different
    page and thought I should check things out. I like what I see so now i am following
    you. Look forward to exploring your web page yet again.

    ReplyDelete
  8. Thanks for one's marvelous posting! I really enjoyed reading
    it, you may be a great author. I will be sure to bookmark your blog and definitely will come back from
    now on. I want to encourage one to continue your great posts, have a nice evening!

    ReplyDelete

Post a Comment

POPULAR POSTS ON RAROIKA.COM